julafton

God jul alla,    
idag vakna jag med älskling brevid mig,mysmys... jag tog 5 över 9 till pappa för att träffa han.. så träffa jag bella hos han ( pappas förra  tjej)   det va riktigt kul.. sen kom pappas kompis bomben och vi år frukost. efter frukosten åkte jag till handen för att handla till farmor , det vart en blomma, och lite smink.. jag pappa och bomben tog taxi till tempo där vi skulle möta min farbror för att gå till farmor och farfar.. när jag kom dit så fick jag en docka av min gammelfarfar som snart ska dö.. han samlar på dockor som är flera 100 år gammla som han har fått av sin gammelfarfar och vidare.. och av pappa fick jag presentkort på veromoda 500:-     sen inatt fick jag en tröja av min underbara älskling som satt och vänta på att få öppna sina presenter som han fick efter 12,  pappa och bomben betala  taxi för mig så jag kunde åka det hem för vi skulle få hit släkten klockan 3, tror jag va hemma runt 2 eller ngt hjälpte mormor och morfar att fixa med maten..  nu har vi ätit och allt och snart eller aa snart och snart men runt 7 så ska vi få julklappar,  tittar man under granen så står det mitt namn på nästan allt från mormor och morfar, hhaha som vanligt då. får alltid mest saker på julafton av min mormor och morfar.. hinner inte öppna paketen fören nästa kommer XD   menmen nu ska jag ner och vara lite social och kanske prata lite med min älskling om han kan..
skriver mer sen vad jag har fått..men jag vet redan att jag ska få serveringsskor av mamma :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0