CP MOBIL hatar den!!!

ÅÅÅÅÅÅH VAD JAG HATAR MIN MOBIL!!!!
har försökt lägga in bilder från mobilen till datan nu i en timme, har tagit massa roliga bilder idag men nej min telefon är dum i huvudet, gud vad jag önskar mig en ny mobil, en vanlig sony ericsson funkar alltid..

Min dag har varit toppen idag, vakna upp brevid min underbara Jonas, runt 4 körde han hem mig så åt jag hoppade in i en snabb dusch sen va det bara fixa sig för att möta upp Elin, Abby, Alex, Sara & Bella..  Vi har gjort allt möjligt under kvällen, bara chillat ute.. Sen kom gulliga Yasse då drog alla förutom Elin och Abby, så vi chillade som satan tills jag och Elin mötte upp Jimpa så körde han hem mig :)
Ligger nu i sängen och pratar med underbara söta gulliga Erika som jag saknar mega mest mycket..
Men nu ska jag sova eller sova och sova ska kolla lite på one tree hill :)

Blir ingen outfit eftersom min telefon strejkar och lever sitt egna skit liv...

Men bjuder på en bild från Marcus och Victors inflyttningsfest!  Njut av den mongon !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0