första inlägget på länge

Hej bloggen :) allt bra ? kör på prov tid och ser vad jag känner med bloggen :)

Mitt sommarlov har varit perfekt, har blivit kompis med Elin, Sara , Yasse, Hanna igen, så är mycket med mina flickor, Har spenderat en vecka i Dalarna med min älskling, jobbat lite då och då med Maxxi, sol och mycket bad, kan ett sommarlov bli bättre, har så mycket kraft till skolan nu känns det som, och inte bara det, kommer ha Elin gående i min skola också, sen blir det mycket praktik och mycket praktiskt arbete :)

Resten av sommarlovet kommer jag bara jobba, vara med Jonas och min flickor och festa lite då och då :)
Just nu är jag med Jonas vi ska kolla film så ska springa och borsta mina tänder sen göra han sällskap i sängen framför änglavakt,    funderar på en ny design också, kom med tips om vad ni vill läsa om och annat , så ska jag försöka blogga imorgon och kanske komma med dagens om ni har tur :)

ha en toppen kväll/natt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du ska blogga :P

2010-08-05 @ 01:20:26
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0