hejhopp gummisnopp

Ser ni jag har en ny header, har försökt nu ett bra tag att få en perfekt, och jag är ganska nöjd med den jag har nu? :)

Idag vart det inge sola med flickorna jag gick ner och la mig på lilla bryggan i 2 timmar tills jag tröttna och gick hem igen , har miljoner getingar hemma så man kan inte sola på baksidan eftersom getingboet sitter utanför mitt fönster, suck.... Men jag åkte iallafall och handla med mormor , kände mig lite nyttig för alla barn sprang runt med godis i händerna medans jag kom med avocado, så jag har precis ätit kött,potatis och advocado..

Efter vi hade varit på affären så åkte vi till kyrkogården för att vattna släktens gravar.. 
Vet inte om älsklingen kommer ikväll efter han varit i stan och firat sin mamma, men jag hoppas inte det blir så sent så jag får träffa han...
Nej nu ska jag kolla klart sista avsnittet av ONE TREE HILL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0