hos tessan baby

tjohejsan

Kvällen igår var trevlig som vanligt. Är nu med min personliga frisör Tessan, alltid hon som klipper mig och gör även det nu, så kommer få 3cm kortare hår nu :( men det behövs tycker jag, sen blir det att färga någon dag också, det gör också alltid hon, sen ska jag träffa Jonas, vet inte om han hämtar mig här eller om jag åker hem till han. Sitter nu och känner hur mitt hår försvinner mer och mer. Men det får jag överleva med, eller vad säger ni? Men jag bloggar mer när jag kommer hem till Jonas igen, eller tror vi ska vara där, skulle egentligen på Bandy idag men det vart inte så, om inte Jecca kommer i sista sekund som alltid ^^
Men hörs sen ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0