Utkast: Mars 14, 2010

Emmy hela helgen och det har varit super skönt, en hel helg med kompisar och där man kan vara den man är på riktigt utan att folk kollar snett och tror att man är dum i huvuet. Haft bra samtal med emmy som har lett till mycket bra. Vill tacka alla för en super helg speciellt emmy, max,benjamin, christel,hampus och conny för massa skratt i fredags UTAN alkohol, eller jag och Emmy va utan alkohol hela helgen, Men om 3 veckor kör jag och Emmy på riktigt tror vi med ALKOHOL. Det var länge sen för mig. Jag och Emmy ska strax fixa oss och röra oss till stallet som fredagen och lördagen också gick ut på. Hörligt att komma ut och bara mysa med hästen. Så underbar häst hon har. Juste jag har lärt mig 2 nya danser i helgen men kommer ihåg en och det var line dance, men lärde mig också jump stile som jag inte kommer ihåg ett skit av. Nej nu ska vi se klart på film sen stallet. Sen bär det av hem och fixa rummet och packa till nästa ställe som är Jonas inatt. Men lär ju höras sen. Ha det super tjjjjaaaaaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0